الاثنين، أغسطس 27، 2007

شكراً لكل القراء

أحب أشكر كل اللي دخلوا المدونة
فعلاً حسسوا الواحد إن اللي بيكتبه ليه لازمة
و شكر خاص لكل الإيجابيين اللي علقوا
ما تتخيلوش فرحة الواحد بالتعليق قد ايه
لكن اللي محيرني حاجة في العداد بتاع الزوار عندي ناس بتزورني يومياً من مورشيوس
و متابعني من أول ما بدأت و مورشيوس جزيرة في قلب المحيط الهندي
هوا في حد من مورشيوس بيعرف عربي ؟
الى الإخوة بتوع مورشيوس رجاء التعليق على البوست ده و عايزين نتعرف
و ألف شكر للي متابعيني و أوعدكم بشوية بوستات جديدة تعجبكم ان شاء الله

هناك 5 تعليقات:

عصفور المدينة يقول...

أمال لوعرفت التعليقات اللي مسحها بلوج سبوت
وممكن على فكرة العدادات بتجيب دول غريبة حسب شركات الانترنت بتجيب منين

مهندس مصري يقول...

دائماً سباق بالخير
علقت عندي في نفس اللحظة اللي كنت بأعلق فيها عندك يا بشمهندس عصفور المدينة
حقاً
" الأرواح جنود مجندة ما تعارف منها في الله إئتلف و ما تنافر منها في الله إختلف"
و ألف شكر على التعليق

نانو يقول...

السلام عليكم يا باشمهندس
أنت تستحق زيارات وتعليقات أكثر من كده بكتييير لأنك فعلا عامل موضوع شامل متكامل ومجهود كبير فعلا ربنا يقويك وتعملنا كام بوست على نفس المشتوى
بالنسبة لمورشيوس انا معرفش هم فيها عرب ولا لأ بس ممكن فعلا زى ما عصفور المدينة قال تكون شركة الأنترنت هى السبب يعنى أنا ممكن ادخل عندك وانا من أسكندرية يطلعنى من القاهرة
بالتوفيق دايما

زكرياء يقول...

صباح النور زميلي العزيز،
كيف الحال؟ أرجو من الله أن تكون في أحسن حال. إيه يا صديقي، معجبين من المحيط الهندي ابسط يا عم (:
لكن أكيد إن عندك معجبين في ألمانيا.

سلامي و تحياتي لك و لأسرتك
زكرياء

شقاوة شعب يقول...

مروشيوس مرة واحدة

حضرتك بقيت انترناشونال

مدونة قيمة
ربنا يوفقك دائما