الجمعة، سبتمبر 14، 2007

أخيراً جبت عدة موبايل بكاميرا


جبت محمول بكاميرا أخيراً نوعه




و من هنا و رايح البوستات حتبقى بالصور دا غير الفيديوهات


فرحان و الله يا جماعة إدعوا لي تبقى العدة دي وش السعد عليا


رغم اني كنت مرتبط بالعدة القديمة




بس التطور سنة من سنن الحياة و عموماً ما راحتش بعيد بابا أخدها و حيدخل عالم المحمول بعد طلوعه على المعاش يوم الاتنين اللي فات على 65 سنة


انتظروا بوستات بالصور و الحبشتكانات


و كل سنة و انتو طيبين


هناك 26 تعليقًا:

دعوة الفردوس يقول...

ألف مبروك يااخي على العدة
نقله جامده الصراحه من 3310 للعده الجديدة

ان شاء الله تستخدمها في الخير و لا تفعل بها الا مايرضي الله
وان شاء الله نلاقي مستوى التدوينات اختلف بعد العدة الجديدة

مهندس مصري يقول...

دعوة الفردوس
-------------
الله يبارك فيك
و ياريت لو تقرأي أول بوست في المدونة
علشان تعرفي أنا مين
سعيد بتشريف أول أخت مدونة من دمنهور لمدونتي المتواضعة
و ما تقطعيش الزيارات

دعوة الفردوس يقول...

انا قرات يااخي التدوينة بتاعة "انا مين"
وعلقت عليها

مهندس مصري يقول...

و أنا رديت

وعلقت في مدونتك كمان

يبقى خالصين
كل سنة وانت طيبة

أنونيمس يقول...

مبرووووك يا بشمهندس

متنساناش بعد ما أصبحت من مالكي النوبل أبو كاميرا
:)

وانت بألف خير وسلام

مهندس مصري يقول...

د أنونيمس
---------
على قول الست أم كلثوم
أنساك يا سلام أنساك دا كلام
أهو دا اللي مش ممكن أبداً و لا أفكر فيه أبداً
الله يبارك فيك يا دكتور

عايش في غيبوبة يقول...

الف مبارك علي الموبايل الجديد يا بشمهندس ـ معي اني عارف انك هاتزعل من كلمة مبارك دي ـ بس قدرنا انها الاصح لغويا ، المهم يا عمنا انا نفسي اشوفك ، واتكلم معاك ، وتحياتي

مهندس مصري يقول...

عايش في غيبوبة
--------------
مفيش مشكلة أول ما تنزل دمنهور اديني خبر و نتفق على ميعاد و نتقابل يحصل لنا الشرف يا باشا

زكرياء يقول...

مبروك الجهاز الجديد و أنا في انتظار الصور الجميلة و المقالات الأجمل.

و خلينا نشوفك يا زميلي العزيز...
تحياتي
زكرياء

EmY يقول...

مبروك يا عم
شكلك اغتنيت ولا ايه
كل سنه انت طيب و الكاميرا و الموبايل طيبين

جمعاوى روش طحن يقول...

مبروووووووووووووك يا باشمهندس

عقبال ما تجيب عدة

N 93


تدوبها فى عرق العافية

و كل سنة و انت طيب

مهندس مصري يقول...

زكرياء
-------
صديقي المغربي المتغرب في ألمانيا
الله يبارك فيك انت في بالي دائماً
emy
----
و حياتك تحويشة مرتب شهرين لا إغتنيت و لا حاجة بس حسيت إني لازم أجيب موبايل بكاميرا علشان المدونة و لكن بعد ما جبته مطحون في الشغل و مش فاضي أدون في رمضان خالص لحد دلوقتي
جمعاوي روش طحن
--------------
وا الله يا هيثم و ما ليك عليا يمين أنا عايز أشوفك بس مطحون و مش فاضي
أي يوم نازل دمنهور بالليل بلغني على الميل و نرتب ميعاد و نتقابل

Mirage يقول...

طيب ياعم مبروك

وابسط ياسيدى

النيابة مش عارفة تمسك القضية عالأخوان وشكلهم طالعين قريب

هيص يابشمهندس

مهندس مصري يقول...

mirage
------
يا سيدي أنا مش إخوان و ياريت تقرأ أول بوست ليا في المدونة و إن كان خروج الإخوان أو أي مضطهد سياسي في البلد شيئ يفرحني
و أهلاً بيك ضيف عزيز عندي

عصفور المدينة يقول...

السلام عليكم
كل عام وأنت بخير يا هندسة ومبروك الموبايل
وكدة نقدر نقول صحفي مصري

تجمع المدونين الطامحين في وطن عربي بدون سجين رأي واحد يقول...

تتشرف أدارة مدونة يلا نفضحهم


بحضور كومفرانس لجنة الدفاع عن سجناء الرأى وحقوق الأنسان

يوم السبت الموافق2007/9/29
الساعة 11 مساءا
علي ايميل افضح
efdah@yahoo.com
ونطلب من سيادتكم بتجهيز الأقتراحات للمدونة

وشكرا

مهندس مصري يقول...

mthlykaweyy
------------
أستغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم
انت ما قرأتش آيات القرءان اللي بتتكلم عن قوم لوط و ازاي ربنا عاقبهم على الفاحشة الفظيعة اللي انت بتعتبرها حق طبيعي من حقوقك
العلماء اختلفوا في الحد الشرعي لللواط بعضهم قال الرجم حتى الموت و بعضهم قال الضرب بحد السيف
اللهم لا تؤاخذنا بما فعل السفهاء منا
لا أتشرف بمعرفتك و أرجو عدم تكرار الزيارة و إلا سأقوم بمسح أي تعليق لك و لأمثالك
و إذا بليتم فإستتروا فعقاب المجاهر بالذنب عند الله أكبر من عقاب المستتتر به لأن المجاهر يحب أن تشيع الفاحشة في
الذين آمنوا
عصفور المدينة
------------
سعيد بزيارتك يا أستاذي
يا ريت ترد على المثلي قوي الشاذ اللي فوق علشان علمك الشرعي أكبر من علمي
عرفه حكم ربنا فيه و في أمثاله
مدونة يلا نفضحهم
----------------
أنا معكم و لازم نفضحهم

لماضة يقول...

مبروك يا هندزة
على المكنه الجديده
ربنا يجعلها قدم السعد ان شاء الله
انا بعز قوى النوكيا صراحه
وربنا يخليك وتجيب للوالد ويديله الصحه ان شاء الله ويخليه ليكم

مهندس مصري يقول...

لماضة
-----
يا سلام دا كفاية تشريفك لينا و مدام بتحبي النوكيا نجيب لك
nokia.com
كلها لحد عندك
إحنا في ديك الساعة

مدونه انا بحبك يا مصر يقول...

الف مبروك يا مهندس باشا والعدة بصراحه حلوة بس خلاص مبلقش حجه الان عوز بستات كله صور
احمد الجيزاوى

مهندس مصري يقول...

أنا بأحبك يا مصر
-----------------
يا سلام يا أحمد دا إنت تؤمر بس عندي مشاكل قد الجبال في الشغل أفوق منها و بعدين أكتب و أصور و أعمل للي إنت عايزه

amr220 يقول...

مبروك الموبايل

عقبال العروسه

و ماتنساش تعزمني علي الفرح

: )

اخوك
عمرو

مهندس مصري يقول...

الله يبارك فيك يا عمرو
بس العروسة دي لسة شوية لما نسافر الخليج أو لما نلاقي شغلانة بمرتب كبير في القطاع الخاص بدل شغلانة الحكومة بمرتبها الصغير و الحمد لله على كل شئ
أقل جوازة دلوقت تكلف 100 ألف جنيه
تلاقليش عروسة جوازتها في حدود 5000 جنيه بس

alnagar يقول...

مبروك يا عم
وعقبالنا ربنا يكرمنا زيك

مهندس مصري يقول...

الله يبارك فيك

بنوتة مصرية يقول...

مبروك على الموبايل وتعيش وتغير