الخميس، نوفمبر 01، 2007

نتيجة إستطلاع الرأي عن توكيل طلعت السادات

إيه رأيك في توكيل طلعت السادات؟ و هل هتعمله؟
20% فكرة قانونية ممتازة لازم نعمله كلنا
12% لا هيقدم و لا هيأخر بس نعمله و خلاص
54% طلعت السادات عامله بنط شهرة و مقارفة في الحكومة يعني لمصلحته الشخصية فضك منه
12% ما نعملوش مفيش فايدة
و النتائج تتحدث عن نفسها
و لكن الرأي الغالب في التعليقات أن طلعت السادات وحده لا يكفي لهذا العمل و غير موثوق به من كل التيارات و يفضل تشكيل لجنة وطنية من محاميين يمثلوا كل طوائف و تيارات الشعب وساعتها يمكن أن يقبل الناس على التوكيل

هناك 8 تعليقات:

عصفور المدينة يقول...

الحمد لله
أنا رجعت قريت التعليقات لقيت الأغلبية نفس رأيي ياريت بقى تعلموا لي توكيل
:)

EmY يقول...

انا لا اثق في طلعت السادات خالص
ممكن اوكل شيمون بيريز بس طلعت لاء

ياسر مدني ...دينامو الإخوان يقول...

في ذكري وعد بلفور ...لا تنسوا الدعاء لإخوانكم في فلسطين
والدعاء علي الظالمين..واللهم تقبل...وتيقنوا أن الدعاء سلاح مهم لكل المسلمين

مهندس مصري يقول...

عصفور المدينة
-------------
مش كفاية لقب شيخ المدونين و إستاذهم كلهم و كمان عايز توكيل :)
أنا عن نفسي أبصم لك بالعشرة
إيمي
---
مش لدرجة رئيس إسرائيل يا بنتي
ياسر مدني دينامو الإخوان
-------------------------
اللهم دمر أبناء القردةو الخنازير

Mohamed_sobhy84 يقول...

طبعا انا لا اثق اي حد صوته عالي ده اسهل واحد ينضرب من الحكومه

أحمد مصطفى يقول...

للاسف حكومتنا الميمونه جعلتنا لانثق فى احد

تحياتى لك وياريت تقولى ايه رايك فى تدونتى الخيرة

أحمد مصطفى

sendrlla يقول...


والله انا مش فارقه معايا
طلعت ما طلعتش هى خربانه خربانه
يارب تولع بس بعد ما اسيبها

مهندس مصري يقول...

محمد صبحي 84
------------
احمد مصطفى
-------------
سندريلا
--------
أشكركم جميعاً لتشريفكم ليا
و لسندريلا تولع بعد ما تسيبيها ليه
ما لكيش أهل فيها و لا ايه ؟