الجمعة، فبراير 15، 2008

لقاء مع العميد محمود قطري

بيان لحقوق الإنسان


أزمة وطن





عصيان قلم




هذه هي الأشعار التي سمعتها من العميد محمود قطري عندما ذهبت لمقابلته و قمت بتصوير لقاء طويل معه سوف أقوم بنشره لاحقاً ان شاء الله
انتظروا هذا اللقاء و أيضاً تغطية كاملة بالصور لزيارة الرئيس مبارك لدمنهور و رشيد و اللي قالبين بسببها البلد من دلوقت

و أعتذر بسبب انشغالي الشديد حالياً في العمل عن تأخري في التعليق عند الأصدقاء و في الرد على التعليقات هنا
:)

هناك 17 تعليقًا:

الفاتح اليعقوبي يقول...

السلام عليكم
وحشنا ياراجل ايوه كده الحوارات الصحفية بدات تشتغل وربنا يعينك ياجميل اي خدمة اهو اول تعليق
والسلام

appy يقول...

ايه يا بشمهندس مش بنشوف حضرتك من زمان ليه كده
اناعلى فكرة نفسى اقابل الراجل ده من زمان يا بختك انك قابلته بس هحاول اقابله لانى عاوزة افهم منه حاجات كتير قوى
عارف نفسى اعمل مقارنه ما بين وجهه نظرة بعد ما خرج من السلطه واسال واحد فى السلطه دلوقتى عن وجهه نظرهم واجمعهم فى نفس الاسئله وانتم بقى بعد الحوار تسألوا عليا فى العباسيه بلاش امن الدوله ههههههههههههه

مهندس مصري يقول...

الفاتح اليعقوبي
================
و عليكم السلام يا حبيبي يا جميل
ما تشوفش وحش يا ريس
ربنا يعينا جميعاً
و نردها لك في بوست جاي ان شاء الله :)

آبي
=====
أنا مشغول جداً و الله ثم كل بوستاتك أنا متابعها على الريدر بس ما بأقدرش أخش أعلق مدونتك خلفيتها تقيلة جداً على جهازي و بتخليه يهنج خصوصاً بعد اضافتك لأغنية كمان
لكن عموماً حأحدث جهازي في خلال اسبوعين ان شاء الله و ساعتها هأغرق مدونتك تعليقات و هتلاقي طوفان على كوكبك
:)
و بالنسبة لوجهة نظر العميد قطري أنا شارحها بالتفصيل في أول لقاء ليا معاه
إخطفي رجلك لحد أرشيف المدونة في شهر ديسمبر و حتلاقي كل اللي انتي عايزه
و أي أسئلة ممكن تسأليها له مباشرة على رقم موبايله اللي أنا ناشره في البوست القديم
:)
و أي خدمة و بجد أعذريني

أحمد مصطفى يقول...

الله ينور

العميد قطرى انسان محترم

تحسد على مقابلته

وبالمناسبة يامحمد مش ناوى تجئ معرض الكتاب فى الاسكندرية ؟؟؟

تحياتى

أحمد

مهندس مصري يقول...

أحمد مصطفى
==========
و ينور عليك

هو معرض الكتاب في اسكندرية ؟

امتى و فين ؟

فرنسا هانم يقول...

بجد واحشنا جدا
ووحشانا تعليقاتك المميزه
واعانك الله على العمل
ولان النت بطىء عندى مش عارفه ليه انهارده
مقدرتش اشوف المقابله
لكن هاشوفها فى وقت لاحق

مهندس مصري يقول...

فرنسا هانم
==========
يا دي النور اللي زاد و غطى المدونة
أنا علقت عندك قبل ما أشوف تعليقك هنا عندي
الله يكرمك و الحمد لله ان الكلمتين اللي بنكتبهم انتي شايفاهم مميزين
:)
الشغل دلوقتي بقى مدته طويلة و الواحد مش بيعرف يخش النت زي الأول بس متابع تدوينات الحبايب كلهم و انتي منهم بس ساعات بتكون قرايتي للتدوينة متأخرة قوي فبيبقى عدم التعليق أحسن

دايماً منوراني
:)

انا مش معاهم يقول...

طبعا احنا شايفين اللي بيحصل في وسائل الاعلام
ضد حماس وضد الفلسطينيين لدرجه ان احد
هؤلاء الكتاب اقصد العملاء يكتب ويقول في الاخبار موضوع عنوانه
الزهار واسرائيل في سله واحده
وكمان غير الاذاعه التي تبين للمصريين ان
مصر تمن وتتفضل علي الفلسطيينيين
مع ان دخولهم الاراضي المصريه
ادخل مايزيد عن النصف مليار دولار لمصر في اسبوع واحد
انا اناشد كل حر في مصر للوقوف ضد هذه الحمله المنظمه
واناشد ايضا اخواني المدونين الذين اصبحوا الان
من الفئات التي يحسب لها النظام الف حساب
ارجوا منهم ان بساهوا ولو بتشر الرساله في مدونتهم
واي واحد يعرف يعمل تصميم او شعر
او شعار او اي شيئ تراه مناسبا
لهذه الحمله ضد العملاء
تحياتي
سيف الاسلام
صاحب مدونه سيف مش معاهم

الفاتح الجعفري يقول...

اخيرا يابشمهندس
واحشنا جدا
ربنا يبارك فيك
ويلا منتظرين جديدك
وجزاكم الله كل خير

عبدالرحمن فارس يقول...

حوار ممتاز
ربنا يكرمك يا بشمهندس
وعود أحمد

مهندس مصري يقول...

أنا مش معاهم
=============
أنا ما أعرفش أعمل حاجة من اللي انت قولتهم دول
بس كتبت قبل كده عن فلسطين و حأكتب تاني ان شاء الله

الفاتح الجعفري
===============
أخيراً يا بو حميد
:)
مش بيقولوا ابعد حبة تزيد محبة
شفت الفيديوهات و لا لأ و ايه رأيك ما تكروتنيش

عبد الرحمن فارس
================
ألف شكر و شكراً على تعليقك :)

Desert cat يقول...

ربنا معاك يا بشمهندس
بالتوفيق ان شاء الله

مهندس مصري يقول...

قطة الصحراء
===========
و معاكي برضه
:)
عقبال ما أشوف سايبرك كده أكبر سايبر عندكم

بت خيخة وأى كلام يقول...

انا مش عارفة اسمع حاجة يا محمد
ماتقولى انت الراجل كان بيقول ايه
لازم العذاب النفسى ده
مش عارفة اسمع حاجة خااااااااااااالص
سلام اختك خيخة

mermaid يقول...

مستنيين يا محمد
:)
بجد والله عاوزين نقرا حاجة جديدة مفيدة

و انا جاوبت علي اسئلتك عندي ابقي شوفها بقي
تحياتي ليك

بت خيخة وأى كلام يقول...

انا جيت تانى علشان اقولك
انك مش بس واد صريح وجدع
وكمان طيب
تعليقك عندى ادانى ايحاء بكدة
سلام
اختك خيخة

مهندس مصري يقول...

بت خيخة و أي كلام
=================
أما صحيح إنك خيخة بقى مش عارفة تسمعي قوم عايزاني أكتب الـ3 قصايد بحالهم
إعملي زي و أصبري دا أنا بأحارب كل مرة أجي أدخل عند آبي و مع كده بأدخل و أعلق عندها
صحيح بطلوع الروح بس بأدخل في الآخر
إعملي زيي و إتعبي لي شوية
:)

عروسة البحر
============
قريت الرد يا بنتي أنا متابع تعليقاتك في مدونتك أول بأول على الإيميل عندي
هو أنا عندي كام عروسة بحر و يارب تفضلي فرحانة علطول

بت خيخة و أي كلام
=================
طول عمري بأقول على نفسي كده
:)
بس فيه ناس بتقول عليا أهبل
هو الطيب بيبقى أهبل في الزمن ده و لا ايه ؟