الأربعاء، أبريل 09، 2008

أنا كنت بأسأل ايه اللي حصل ؟ في الإضراب في دمنهور

يا ناس افهموا أنا مش بأقول إن الإخوان سلموهم زي ما أمين صندوق حزب الغد بيعتقد كده في تعليقه
أنا بأقول عايز رد من الإخوان على الكلام ده و أهو رد النجم القادم وصلني
و حرية التعبير مفتوحة للجميع
و عموماً أنا مش مع طرف ضد التاني أنا عايز اعرف الحقيقة و كل اللي يعرفوني عارفين اني بأدور على الحقيقة بس
عموماً أدي فيديو يوم 6/4 اللي نشرته مدونة مظلومين نعيد نشره هنا


و على فكرة لم يتم عرض المقبوض عليهم اليوم كما كان مفترض على المحكمة لإلغاء قرار حبسهم 15 يوم بل و لا يعرف مكانهم على وجه التحديد هل هم بسجن الأبعادية أم بسجن برج العرب أم بمكان آخر

هناك 3 تعليقات:

nonoymm يقول...

السلام عليكم
طبعا الاخوان شاركوا او ما شاركوا النتيجة واحدة نقد وشتم وسب فيهم ويمكن يحملوهم مسئولية خروجنا من كاس العالم
وطبعا اللي متوقع ان دمنهور وغير دمنهور لازم هيحصل بهدلة الكام يوم الجايين طبعا لان الكل عاوز يبقى زي عمال المحلة اشمعنى هما اخدوا شهر مكافاة يعنني
ربنا يستر
تحياتي

النجم القادم يقول...

الله ينور ياهندسة

ايوة كده علشان مافيش حد يقولى

اننا بنتبلى على احد او بنبلغ عن احد

اننا نتكلم بالصوت والصورة

تحياتى لك

مهندس مصري يقول...

عاشقة النقاب
=============
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
الإخوان عدم مشاركتهم نجاهم من أن تحملهم الدولة المسؤولية كعادتها
رغم احباط الكثيرين من عدم مشاركتهم

النجم القادم
=============
عينيا يا نجم وبص على ردي على تعليقك في البوست اللي فات