السبت، أغسطس 16، 2008

صور العمرة الي كنت عملتها

فاكرين كنت قلت لكم حأنشر صور العمرة اللي عملتها في أقرب فرصة
أدي الصور بس مش بالترتيب لأني رفعتها بإستعجال
و على فكرة الصور دي مش للمنظرة بالعمرة لا ربنا يكتبها لنا جميعاً هي و الحج
الصور دي انا ناشرها كنوع من الفرحة و علشان أطمئن إصحابي و أهلي عليا

خريطة الحرم المكي
داخل المسجد النبوي

المسجد النبوي
طابور لتقبيل الحجر الأسود بس ما طولش و رجع الخناق تاني
بعد نهاية العمرة لما جبتها على الزيرو


الكعبة و حركة البناء بجوار الحرم لا تنقطع
عند المسجد النبوي


عند الميقات ( أبيار علي ) ذي الحليفة
بجوار الحرم المكي
أ

بصحن الحرم

هناك 26 تعليقًا:

عايزه اتطلق و يقول...

حمدالله على السلامه وربنا يتقبل ويجعلها خالصه لوجهه الكريم ..دى اول زياره لمدونتك وطبعا جميله جدا بس ليا سؤال ارجو مش يدايئك هوحضرتك علقت عندى فى مدونتى قبل كده لان جالى تعليق من مصرى بالغربه وللاسف مش عارفه اوصل لمدونته عشان اشكره على التعليق وازور مدونته فاعتقد ان ممكن تكون مدونت حضرتك سواء هيا او لا انا حصلى الشرف بالزياره جزاك الله كل خير وفى رعاية الله وامنه..

كاشف الاوهام يقول...

دعوة
لو حضرتك هندسة كمبيوترات
اتفضل ساعد الباش مهندس محمد
هنا
http://scandal--blogger.blogspot.com
لك منى السلام - من ارض التاريخ لارض السلام

مهندس مصري يقول...

عايزة أتطلق
=============
لا مش انا
بس انا اتشرفت بزيارتك

مهندس مصري يقول...

كاشف الأوهام
===========
و عليكم السلام

النجم القادم يقول...

حبيبى حبيبى حبيى والله واحشنى واحشنى واحشنى

ربنا يرجعك لينا بالسلامة يامحمد يارب

ومتنساش السبح والطقيه والقفطان ماشى مش عمره بقى هههههههههه

وطبعا N73

عاوز منى حاجه ياريس

جبهة التهييس الشعبية يقول...

تقبل الله
مبروووووووك
دعيت لي وللا لا؟
ح اخرب بيتك لو ما كنتش دعيت لي

محمود المصرى يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

ازييييييييييييييك يا باشمهندس , ايه يا عمنا هو الكهربا لسه ماوصلتش عندكم ولا ايه؟ بتدخل كل سنة مرة ؟ خلاص بعتنا يعنى ؟ ماشى يا عم بس اشوفك .
ربنا يوفقك ويتقبل منك ويعينك ابقى افتكرنا بالدعاء فى اى عمرة قادمة او فى الحج .
تحياتى

عاشقه الفردوس يقول...

ماشاء الله الله اكبر
العقبه باذن الله لك ولوالدتك وتكون حجة باذن الله

ربنا يرزقك الاخلاص والقبول

جمعاوى روش طحن يقول...

تقبل الله يا مولانا


وحشنا

عصفور المدينة يقول...

تقبل الله يا عمنا
ومش عارف ليه المهندسين بيروحوا عند الخريطة دي ويقفوا وفي معرض الكتاب يروحوا عند الخريطة ويقفوا
:)

صاحب المضيفة يقول...

ربنا يكتبها لنا مرات ومرات يارب ويجمعنا على خير


تحياتي يا جميل

ابو اعصار يقول...

تقبل الله يا هندسة

بت خيخة وأى كلام يقول...

مبروووووووووووووووووك
ويكتبهالنا جميعا يارب

كويس حكاية الصور دى علشان نطمن عليك
بس قولى
هو عادى ان الواحد يصور داخل الحرم

ولا انت كنت بتصور فى الخباثة

تحياتى ليك
اختك خيخة

دكتور حر يقول...

وحشتنا يا باشمهندس

وربنا يتقبل

سعي مشكور ومأجور
ان شاء الله


المهم ابقى افتكر ادعيلنا
:)

سومه...مجنونه فى بلد عاقل يقول...

الله
ربنا يتقبل منك يا رب ويرزقنا بيها بس ايه النيولوك الجامد دا يا مهندس انت جايبها على البلاطه
ههههه تحياتى ليك سومه_87

فاتيما يقول...

ربنا يتقبل بإذن الله يا محمد
و يطمنا عليك دايماً
عقبال الحج يا رب
تحياتى ليك يا باشمهندس

مهندس مصري يقول...

النجم القادم
==============
ماشي حأبقى أشوفك بسبحة

جبهة التهييس الشعبية
=====================
احنا فينا من كده
ليه بس دا أنا باصطبح بمدونتك كل يوم الصبح على الموبايل

محمود المصري
===========
حاضر بس أصل انا معهنديش نت و بادخل من السايبرات

عاشقة الفردوس
==============
ربنا يسمع منك

جمعاوي روش طحن
===============
و انت أكتر
ربنا يكتبها لنا جماعة

عصفور المدينة
==============
:)
علشان المهندسين هما اللي بيرسموا الخرايط يا هندسة

صاحب المضيفة
=============
أبو إعصار
==========
آمييييين

بت خيخة
========
لا عادي جداً يا ستي كان ممنوع زمان لكن دلوقت عادي
الممنوع هو تصوير قبر الرسول صلى الله عليه و سلم و صاحبيه أبو بكر الصديق و عمر بن الخطاب

دكتور حر
===========
فاكرك وا الله

سومة
========
احلى و أريح نيو لوك

فاتيما
========
آميين
عقبالك انتي و يوسف

شباب روش طحن يقول...

مبروك علي العمرة بتبقي رحلة جميلة جدا رغم كل المشاق ألي بتحصل للواحد لكنه بيبقي حاسس بسعادة غريبة

فزلوكة يقول...

حمدالله على سلامة حضرتك

وهنيئا لك العمرة

مهندس مصري يقول...

شباب روش طحن
=============
فعلاً الله يبارك فيكم

فزلوكة
=========
الله يسلمك و يبارك فيكي

غير معرف يقول...

انا بنت من الجزائر ودي اول مرة ازور الموقعدا وبصراحة عجبني كثير وعجبني مدونات الباش مهندس وفرحت كثير بصور العمرة الف مبروك الك عقبال الحج ان شاء الله انا لما شفت الصور نزلت دمعة على خدي خاصة لما قلت انك تحس بسعادة غريبة هاي السعادة جاي من قربك لله تعالى عقبال لكل مسلم لسات ماراح زار الكعبة وانا جد فخورة بالمصرين الي يحب دينهم وبلدهم كمان

غير معرف يقول...

انا بنت من الجزائر ودي اول مرة ازور الموقعدا وبصراحة عجبني كثير وعجبني مدونات الباش مهندس وفرحت كثير بصور العمرة الف مبروك الك عقبال الحج ان شاء الله انا لما شفت الصور نزلت دمعة على خدي خاصة لما قلت انك تحس بسعادة غريبة هاي السعادة جاي من قربك لله تعالى عقبال لكل مسلم لسات ماراح زار الكعبة وانا جد فخورة بالمصرين الي يحب دينهم وبلدهم كمان

غير معرف يقول...

انا بنت من الجزائر ودي اول مرة ازور الموقعدا وبصراحة عجبني كثير وعجبني مدونات الباش مهندس وفرحت كثير بصور العمرة الف مبروك الك عقبال الحج ان شاء الله انا لما شفت الصور نزلت دمعة على خدي خاصة لما قلت انك تحس بسعادة غريبة هاي السعادة جاي من قربك لله تعالى عقبال لكل مسلم لسات ماراح زار الكعبة وانا جد فخورة بالمصرين الي يحب دينهم وبلدهم كمان

مهندس مصري يقول...

بنت الجزائر
===========
للأسف انك معلقة بغير معرف فمش حاقدر ارد لك الزيارة
:)
اشكرك يا ستي
و فعلاً فرحة زيارة بيت الله الحرام و مسجد رسوله الكريم لا تماثلعا أي فرحة أخرى
ربنا يكتب لك العمرة و الحج يار ب
انتي و انا و كل المسلمين

واحد محامي صاحب و شريك واحد محامي تاني يقول...

الف مليون سلامه عليك يا باشمهندس و عمرة مقبوله انشاء الله و يا ريت تعرفني علي الاخت الاي عايزة تتطلق دي منها شغل و منها تعارف و ربنا يجعلو عامر

بنوتة مصرية يقول...

يابختك يامحمد انا بجد نفسي اعمل عمرة وحج جدا
ادعيلنا هناك وماتنسناش
اللهم يتقبل منك بصراحة انت رائع لاقصى الحدود
بسم الله ماشاءالله ربنا يكرمك ويوفقك