الأحد، سبتمبر 28، 2008

حالة إدمان التدوين

كما توقعت حالة إدمان التدوين عندي زادت عن السنة اللي فاتت
يمكن بسبب الغربة وإن مفيش قدامي حاجة أعملها بعد الرجوع من الشغل غير القعدة على النت علشان أخفف شعوري بالغربة
شوفوا السنة اللي فاتت كنت كام
و دلوقتي بقيت كام
88%How Addicted to Blogging Are You?

Created by OnePlusYou - Online Dating

و لا حول و لا قوة إلا بالله
إضغطوا على الرسم ده و و إختبروا نفسكم و شوفوا وصلتم في إدمان التدوين لحد فين

هناك 14 تعليقًا:

طالب ثانوى يقول...

مش عارف مش راضى يتعمل عندى لية
انا لسة مسطب ويندوز جديد وبرنامج ادوب فلاش بلاير مش راضى يتحمل لوتعر ف ترفعة وتحطة ليا يبقى كويس ويا ريت كمان تضيفنى على الياهو ودة ميلى farokdel@yahoo.com

وشكرا ونبى شوف حكاية الرفع دى علشان هتشل مفيش حاجة راضية تشتغل

اناغ متهيالى فى اختبار التدوين دة هجيب 97%

mahasen saber يقول...

اه اعتقده انه بالنسبه لليى فى الغربه واليى عندهم مشاكل واليى
جواهم كلام كتير وعايزين يطلعوه فى قنواته الشرعيه بدل ما يكلموا فى نفسهم....
واليى برضه معندهمش مشاكلبس عندهم احاسيس حلوه عايزين يترجموها على الورق اعتقد عند دول كلهم بيبقا ادمان
بس بصراحه ده ادمان محمود ومرحب بيه لو مش بيجى على اهتمامات والتزامات اخرى
وطول ما انتا فى الغربه ااقولك ربنا ما يشفيك منه...
وعيدسعيد عليك ومبارك ان شاء الله...

طالب ثانوى يقول...

اتحمل فى التجربة رقم 14وجبت85%

كيارا يقول...

مممممممممممممممم

ليه بتسميه ادمان

انت لو شايف انه بيضرك يبقي مش تعمله

لكن انا شيفه انه كويس اولا بتستفيد بافكار غيرك وبتفيدهم بفكرك

تبادل خبرات
كمان اصحاب بتكسب ناس تسئل عنك وتودك

بدلاما تحس انك وحيد

يوم فرحك تحس انك فرحان لفرحتهم بيك

مممممممممم

هشوف اللينك وارجع اقولك انا النسبه بتاعتي كام

كيارا يقول...

انا طلعت 54 في الميه

princess يقول...

هاى
حالة ادمان على الصبح وانا رايحة الشغل ممممممم:)
انا لما ارجع هعمل الموضوع ده
بس متزعلش انا بتقضى وقتك فى حاجة مفيدة بردو:)
تحياتى

¨¨¨°~*§¦§ Appy §¦§*~°¨¨¨ يقول...

71% انا عجبك كده ربنا يشفينا يا رب

مهندس مصري يقول...

طالب ثانوي
===========
أي خدمة يا فاروق

محاسن صابر
==========
كل سنة و انتي طيبة
اهو الواحد بيقول كده برضه

طالب ثانوي
===========
يعني انا ما زلت محتفظ بالرقم القياسي
:)

كياراً
======
مش أنا اللي مسميه
الناس اللي عاملاه مسمياه إدمان التدوين
الإسم من عندهم مش من عندي
:)
و إنتي نسبتك معقولة أخف مني بكتير
:)

أميرة
======
أما نشوف حتجيبي كام ؟
:)

آبي
====
عاجبني طبعاً
مازلت انا الرقم القياسي
:)

الباحث عن الحقيقة يقول...

بيني وبينك انا كنت مدمن للتدوين بنسبة يمكن تسعين في المية
علشان كده قررت انتقم من نفسي
طول مانا في بلدنا خاصة واني محامي حر مش في مكتب عند حد فكنت بكسل كتير
قلت انا هعوض ده باني اروح القاهره

وشكلها جت على دماغي
قصدي على رجلي
الشغل طحن
والمقابل من غير تفتيح مخ صعب
وحط خط تحت تفتيح مخ دي
سلام
الاختبار بالانجليزي يا عم

الفاتح الجعفري يقول...

بشمهندسنا الكبير
ربنا يبارك فيك ويحفظك
هو فعلا التدوين في اوقات بيأخذ وقت كبير جدا من الواحد من الكتابة والمتابعة وغيره ,بس احسن حاجة اننا نتواصل مع الناس المحترمة ذي حضرتك فعلا
ربنا يتقبل منك صالح الاعمال ويرضي عنك في الدنيا والاخرة
وجزاكم الله كل خير

مهندس مصري يقول...

الباحث عن الحقيقة
=================
فهمت
فهمت
بس مليش دعوة يا بوي عاد
لازمن تحل الإختبار
عنجليزي و لا لع لازمن تحله
خلي عسقول يساعدك
:)

الفاتح الجعفري
==============
آميين يارب و يخليك ليا
بس انت مش بتبان على الماسنجر ليه ؟
واحشني
:)

mido يقول...

عيد سعيد وكل سنة وحضرتك طيب
:)

لما اشوف ايه حكاية الادمان دى
:)

mido يقول...

انا مدمن تدوين بنسبة


62%

ومرة اخرى
كل سنة وانت طيب

مهندس مصري يقول...

ميدو
=====
عيد سعيد عليك و كل سنة و انت طيب
و سعيد بتشريفك للمدونة
:)