الأحد، أبريل 05، 2009

إضراب 6 إبريل 2009

هناك 6 تعليقات:

سومه...مجنونه فى بلد عاقل يقول...

اه انا خليتنى فى بيتى هى الستات ليها ايه غير بيتها
:)
انا اصلا اصلا معرفتش ان فى اضراب غير يوم 6 ابريل وكنت اجازه بينى وبينك فعملتها بجميله وقعدت
:)

Hossam يقول...

سلام عليكم
ايه الخبار حبيبى
انا شايف الايجابية افضل من القعاد فى البيت وحاسس ان طلب حقوقنا مش متطلب اننا نقعد فى البيت
تحياتى صديقى
سلام

ملكة بحجابى يقول...

والنبى ماكنت اعرف حاجة عن الاضراب
بس هو انا مش بحب الاضراب
انا اشارك بصوت مسموع انما مااشاركش بانى اقعد فى بيتنا - لان القعاد فى البيت ولاهيهز شعرة لحد بس يمكن هيريحنى انا - اهو بريك من الشغل وخلاص

تقبل مرورى
ملكة بحجابى

أحمد عاطف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاخ العزيز محمد الغيور ... المدافع عن حقوق وطنه

هذا العام الإضراب لم يلاقي نجاح نظيره العام الماضي لان الحكومة قد تنبهت لخطر الإضراب العام الماضي بعد حدوثه فبدأت في اعداد العدة والترتيبات مسبقا

ولان الهوجة السنة اللي فاتت جت على ناس كتير بخراب فالكل خاف على لقمة العيش وعشان يعرف يربي العيلين

صدقني الحل الوحيد هو الثورة.... اطاحة بالنظام الحاكم كله رأسا على عقب ... بس المشكلة هل اللي هاييجي يبقى عارف يمشي البلد ولا هايبقى زي اللي قبله

وربنا يستر وما اروحش في ابو نكلة من الكلمتين دول

fahd يقول...

استاذي العزيز في بعض الاسئلة عندي علي مدونتي اتمني ان اعرف اجابتك عليهم وساكون سعيد لو نشرت اجاباتك علي مدومنتك وساعدت في انشارها ساكون لك ممتن للغاية

مهندس مصري يقول...

سومة
=====
حسام
=====
ملكة بحجابي
===========
أحمد عاطف
===========
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
الإضراب فشل
و شوفوا مدونة يالالالي و انتوا تعرفوا ليه
و قفلوا على السيرة بقى
أنا نزلت مصر أجازة و لسه واصل امبارح و عايز أشوف بلدي اللي واحشاني جداً