الخميس، أغسطس 13، 2009

و مرت عليا سنتين في عالم التدوين

أنا كده كملت سنتين في عالم التدوين
البوست ده و مرت عليا سنة تدوينية كان حصاد أول سنة ليا في التدوين
 خلينا نشوف حصاد تاني سنة مع بعض 

هناك 22 تعليقًا:

بدراوى يقول...

انت نقلت
؟!!
الأرشيف ازاى
؟!!

مهندس مصري يقول...

بدراوي
=======
بسيطة

copy , paste

بس تكون فاتح الشهور اللي عايز تنسخها كلها

:)

المهم إيه رأيك في مضمون البوست
خصوصاً إن إنت من الناس اللي أعتز بمعرفتهم تدوينياً في السنة دي

Sharm يقول...

سنوات مثمرة حقا

مهندس مصري يقول...

شرم
===
الله يكرمك
:)

أبو العريف يقول...

الاخ العزيز مهندس مصري

ياتري انت لسه في حائل

انا عامة موجود في حائل

وان شاء الله هنعيد عند واحد ضايع والمهندس بارياض

لسه ما اتفقناش علي التفاصيل

لكن انا هتفق مع المهندس احمد ( الضايع ) عن التفاصيل وهنعمل بوست

وعموما ده ميلي


mak_naiel@yahoo.com

مهندس مصري يقول...

أبو العريف
===========
أظن كده إتفقنا
:)

أحمد عاطف يقول...

كل عام وأنت بألف خير

ربنا يجعلهم 100 سنة تدوين

ويدون بعد منك أحفادك يارب

ربنا يمدك بأحلى مما مدك في العام الماضي

تحياتي يا مثقف يا رائع

انت المفروض تبقى مثقف مصري بيحب مصر

تحياتي

حنــــان يقول...

السلام عليكم


مهندس مصري

كل عام و انت بخير

مدونتك متميزة فعلا

مبروك على كل الانجازات (سنتين التدوين و الحج و الخطوبة )

ربي يوفقك للخير دايما


تحياتي

مهندس مصري يقول...

أحمد عاطف
=========
و إنت بألف خير
مش لدرجة الأحفاد يا راجل
يا عالم المستخبي بكره إيه ؟
الله يخليك بس انا لقيت في المدونات من لا تساوي ثقافتي بجواره شئ
و فوق كل ذي علم عليم
دا كفاية فاروق عادل صاحب مدونة يوميات طالب قاري كتب انا ما قريتهاش خالص

الله يخليك على كل الكلام الحلو اللي رافع معنوياتي ده و يقويك على حر السودان يا زول
:))

حنان
=====
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
و حضرتك بكل خير
الله يبارك فيكي
و بأعتز بمعرفة حضرتك كأول حد اعرفه من تونس
ربنا يرفع عنا و عنكم البلاء

فتاه من الصعيد يقول...

سنه مثمره ومفيده لزوارك جدا 000000 وسعيده اني اتعرفت على مدونتك

يا رب للامام دايما

سؤال فني
الريدر عندي بايظ موش بيحدث مواضيع المدونات 00000 ايه العلاج لو سمحت ؟ :)

مهندس مصري يقول...

فتاة من الصعيد
==============
شكراً
آميين
:)
آسف مش عارف حل الريدر إيه
أول مرة حد أعرفه يحصل معاه كده

مهندس مصري يقول...

فتاة من الصعيد
==============
إسألي عصفور المدينة
غالباً ممكن يعرف الحل

على عبدالله يقول...

السلام عليكم

كل عام وانتم بخير
مبارك عليكم شهر رمضان

مهندس مصري يقول...

علي عبد الله
===========
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
و انت بخير
صوم مقبول و ذنب مغفور إن شاء الله

حياتي كلها لله يقول...

السلام عليكم
ما شاء الله بجد سنة مثمرة جداااا
لمزيد من التقدم بإذن الله
في أنتظار أول بوست للسنة الجديدة
إن شاء الله ربنا يجعل المدونة ده في ميزان حسناتك و سبيل لدخولك الفردوس بإذن الله

تحياتي
سلمي

عمرو امام يقول...

السلام عليكم يا بشمهندس
انا عمرو امام صاحب مدونة هؤلاء الخونة سابقا والبتاع حاليا

اولا ابعث لك باقة ود وصداقة
وثانيا ادعوك لزيارة مدونتى

مع فائق تقديرى واحترامى

بت خيخة وأي كلام يقول...

لكن انا كنت ومازلت عايزاك تكتب عن حاجة شخصية

انا احب اوى البوستات اللى فيها مواقف شخصية

معقول ماحصلش معاك ولا موقف رخم او غريب او محرج او كوميدى وانت فى السفر


عموما كل سنة وانت طيب


سلام
اختك خيخة

أم مالك يقول...

انا من غير حاجة كنت جاية اقولك
كل سنة وانت طيب
لقيت البوست الجميل ده
كل سنة وانت بالف خير بمناسبة رمضان
كل سنة وانت بالف خير على سنتين التدوين
ربنا يسر امرك وتكون العام القادم
فى عش الزوجية
تحياتى

ابو اعصار يقول...

كل سنة ونت طيب بمناسبة رمضان وبمناسبة ابداعك لمدة سنتين في عالم التدوين
بالرغم ان مش متابعك اول باول لكن بتابع اللي بيفوتني بحكم الوقت المتاح لي على النت
حقيقة
استفدت منك الكثير
جزاك الله خيرا ونفع بك
اين انت الان ؟؟؟؟؟

مهندس مصري يقول...

حياتي كلها لله
=============
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكراً
آمييين
:)

عمرو إمام
==========
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
حضرتك نورتني
أنا زرت مدونتك فعلاً بس لقيتها كلها شعر و ما عرفتش أعلق اقول ايه ؟
ربنا يوفقك لكل خير

بت خيخة و أي كلام
=================
بتحصل مواقف بس مش بأنشرها
:)

أم مالك
========
و كل سنة و حضرتك بخير و يكرمك ربنا و يوفق أحمد و مالك لكل خير

آمييين

أبو إعصار
==========
رديت عليك عندك
و جزاك الله كل خير

mado80 يقول...

كل سنه وانت طيب يا باشمهندس
ورمضان كريم
وعقبال 100 سنه تدوينيه

كل سنه وانت طيب وتقبل تحياتي

مهندس مصري يقول...

مادو80
=======
كل سنة و انت طيب يا مادو
و ربنا يقوينا على الغربة
و فيه كلام على لقاء للمدونين في الرياض في العيد الصغير
و عايزين نشوفوك
:)