الخميس، مايو 20، 2010

أنا زهقت من الفيس بوك

إقرأوا الموضوعات دي و حتعرفوا أنا لغيت إشتراكي في الفيس بوك ليه

قاطعت الفيس بوك … فهل من مقاطع ؟؟!!

باكستان تحجب "الفيس بوك" نهائياً بسبب عرضه رسوم مسيئة للنبي

دا غير إن الفيس بوك بيآخد وقت كتير و فوائده قليلة مقابل طوفان من الكلام اللي ملوش لازمة بالنسبة لي
غير إن الفيس بوك بيستهبل و لغى كذا جروب إسلامي كنت مشترك فيهم فلقيت إن البقاء فيه تضييع وقت

حبيت بس أبلغكم علشان اللي يلاقيني مش بأرد عليه هناك في الفيس بوك

هناك 11 تعليقًا:

Haytham Alsayes يقول...

السلام عليكم

والله انا شايف نفس الحكاية وراي ان التدوين افيد ميت مرة من الفيس بوك
علي الاقل بتفيد وتستفيد

تحياتي

مهيج الجماهير يقول...

ازيك يا باشمهندس
معلش اذا مكنتش متابع بقالى فترة .. بس الشغل بقى وكدة

بالنسبة ليا بقى الفيس بوك هو اللى زهق منى ... فاضطروا يعملولى ديسيبل

عامة انا نفسي الفيس بوك يتلغى و نرجع تانى نتواصل عن طريق المدونات زى زمان

انما طول ما الناس اللى بحبهم بيدخلوا فيس بوك
انا هضطر أدخله انا كمان


تحياتى

أحمد عاطف يقول...

ضيف على كده واقولك ليه الفيس بوك بيلغي أي جروب اسلامي

لان ادارة الفيس بوك باللغة العربية في مصر تابعه لشركات نجيب ساويرس ونجيب ساويرس معروفه مش محتاجة كلام عايز كل حاجه في مصر يبقى عليها صليب

الله يحرق امه هو وعيلته عيلة وسخة

كنت ضايف فيديو من فترة عن الرسول صلوات الله عليه كان اتعرض على قناة إقرأ والفيديو بيعرض ماذا قال الغرب عن الرسول

لاقيتهم حذفوا الفيديو

فتاه من الصعيد يقول...

ماليش فيه .. ودايما بشوفه مجرد تضييع للوقت :)

تحياتي

MR.PRESIDENT يقول...

ومن سيمعك أنتم السابقون ..و نحن اللاحقون ..

ربنا يهدينا .. الفيس بوك له مميزات بس عيوبه اكثر مليون مره ..

انا اللي مصبرني عليه جروب جديد لعدم الاعتراف باسرائيل يمكن يعمل حاجة ونقول للرئساء العرب .. نحن لا نعترف بها ..

تكرم .. ومبروك .. وعبالنا يا رب

مهندس مصري يقول...

هيثم السايس
============
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
متفق معاك تماماً

مهيج الجماهير
============
الحمد لله
الله يقويك على المشاغل :)
لا أنا كنت بأقول زيك كده بس قلت بقى اللي بيحبني عنده إيميلي و مدونتي و بلاها الفيس بوك و وجع الدماغ

أحمد عاطف
=========
فعلاً أنا حاسس من فترة كده إن الفيس بوك مش مضبوط

فتاة من الصعيد
================
ريحتي نفسك والله

السيد الرئيس
=============
عقبالك ان شاء الله

أشرف العناني يقول...

نعم فيس بوك أصبح عاطل في باطل
لكن هذا ليس حال الفيس بوك وحده يا عزيزي
هو حال الانترنيت بشكل عام

مهندس مصري يقول...

أشرف العناني
=============
حقاً لكنني شعرت ان فوضى الفيس بوك تغرقني فقررت النجاة بنفسي من الغرق

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

الفيس بوك فعلا فوايده مش كتيرانا ضيف خفيف جدا عليه بس ممكن تكتب فيه كلمة او تكون سبب لزيارة مكان مفيد امال هنمشي ونسيبه للفاضيين بس
تحياتي يا باشمهندس

يا مراكبي يقول...

الفيس بوك شيء والمدونات شيء آخر

وزيهم زي أي حاجة في الدنيا .. احنا اللي بنحدد اذا كنا بنستخدمها لغرض كويس وألا لأ

فالأفضل انك تاخد من كل شيء محاسنة وتتجنب مساوئه

مهندس مصري يقول...

عاشقة النقاب
=============
معاكي حق

يا مراكبي
=========
حأحاول يا بشمهندس