الخميس، مايو 19، 2011

الثورة المصرية الثانية

قلناها من زمان و بنأكدها دلوقت
الشعب يريد إسقاط النظام
كل النظام السابق و ليس بعض كباش الفداء

هناك 4 تعليقات:

يا مراكبي يقول...

صدقني صعب

مش ممكن ده يتحقق ببساطة كده

لازم هيتم بالتدريج ولازم هنضطر نحتاج وقت للتسليم والتسلم

Overlap

MR.PRESIDENT يقول...

يااااااااااااارب

بدون خساير يارب

zizi يقول...

انا بصراحة مش داخلة اكتب كلام كتير..

انا داخلة بس عشان اقولك ان اذا كنت انت بتحب مصر قيراط انا بحبها 24 قيراط ودايبة فيها وباعشق ترابها وكل حرف وكلمة اخلصت فيها لما كنت في التربية والتعليم كنت باعملها حباً في مصر لكن للأسف مصر مش انت ولا انا ولا اللي زينا ..مصر فيها بلاوي كتير وفيها ناس يستاهلوا ضرب النار والله والله والله بجد من غير مبالغة وانا.. بنتي مهاجرة مع جوزها في اليابان وكل ماتفتكر اللي اتعمل معاها من احد جيرانها قبل ما تسافر على طول وكنا ايامها في وقت مش لاقية حتى قسم شرطة تشتكي فيه والله حاجة توجع القلب ومن يومها وهي تقوللي انا مش عايزة انزل مصر انا آخر حاجة شفتها فيها لسة معلمة معايا لغاية دلوقتي ..والله يابني ياريت مصر ترجع زي زمان ايامي وايام والديك وبالمناسبة انت من دمنهور وانا كمان من دمنهور من عائلة رجب وكانوا جدودي وأعمامي عمدأبعادية دمنهور ..وبرضه مناسبين
عائلة جمدة ..واديني ياعم طلعتك من المود اللي كنت فيه ..انا لي مدونة واسمها اتمشى بين ضلوعي وياريتك تشرفني فيها..وعلى فكرة انا علقت مرة على تعليق لك في احدى المدونات والكلام ده كان قبل الثورة بس مش حاقول لك فين لغرض في نفس يعقوب ..تحياتي وإلى اللقاء في انتظار رأيك فيما اكتب ؟؟

مهندس مصري يقول...

يا مراكبي
=========
إقرأ حضرتك ده
http://ahmedsaed.blogspot.com/2011/05/blog-post_22.html

السيد الرئيس
=============
لازم حيكون فيه خساير
بس قتلانا شهداء

زيزي
=====
حضرتك نورتي المدونة بتعليقك
و لازم حننضف بلدنا
معلش معنديش نت في البيت دلوقت و دخولي قليل
بس أول ما أرجع للسعودية و النت حأشوف مدونة حضرتك